Bo kto powiedział, że majsterkowanie to domena mężczyzn...

Hej,

Może na początku czas w ogóle się przedstawić :)

Jestem na chwilę obecną 24 letnią dziewczyną, która od zawsze pałała zainteresowaniem do wbijania gwoździ, i "rozwalania" przedmiotów, by zobaczyć co ciekawego kryją w sobie (od "operowania" pluszaków (łeeee.. tylko wata? nic poza tym?to my też mamy w sobie watę?), przez kartony do soku (ale... czemu są srebrne w środku?), po wszelkiego rodzaju elektronikę. 
Mam na swoim sumieniu już kilka kalkulatorów, odkurzacze, telewizory, piloty, odtwarzacze... Potem także zajęłam się metodą decoupage ozdabiając wszystko co wpadnie mi w ręce.. od kartonów po butach po stoliki i szafki.. W międzyczasie od dłuższego już czasu rozwijam także sferę typowo kobiecą.. Ozdabianie paznokci i wizaż,  a najnowszym z najnowszych moich zainteresowań są dodatkowo przetwory i renowacja mebli.. Trochę tego jest ;)





Wszystko co kręci się wokół majsterkowania jest bliskie mojemu sercu, kocham sprawdzać jak co działa, co kryje w środku i co można ze sobą łączyć, by było dobrze. Kocham tworzyć, planować, skręcać i rozkręcać, łączyć i rozłączać, dawać drugie życie zapomnianym przedmiotom. Ciągle staram się rozwijać, sprawiać, by zarówno tworzenie, odnawianie, łączenie jak i rozłączanie szło mi coraz lepiej ;)







Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz