Przerwa przerwa i po przerwie :)

Przerwa, przerwa i po przerwie, a wraz z powrotem zdwojona siła do działania :)

Troszkę zmuszona byłam zrobić chwilową, kilkumiesięczną przerwę od majsterkowania ze względu na zajęcie moich myśli bardziej przyziemnymi rzeczami :) potrzebowałam czasu na zmajstrowanie pracy dyplomowej i jej obronę, a gdy wszystko z tym związane zakończyło się szczęśliwie i z majsterki stałam się mgr majsterką emocje opadły, a w mojej głowie pojawiły się kolejne majsterkowe pomysły :)... już nawet troszkę udało mi się zmajstrować na tegoroczne święta :) co takiego?

Kalendarz adwentowy 

Użyte materiały:
- deska boazeryjna (została po remoncie)
- gwoździe
- kantówka 8x8 cm
- worek jutowy (docelowo miał być brązowy, jednak pomysł był spontaniczny chwilę przed Mikołajkami, stąd biały, bo był akurat dostępny)
- biała farba akrylowa
- spray w kolorze złotym
- dekoracje świąteczne (wyszperane z zeszłorocznej kolekcji)
- prezenciki (plan był, by przywiesić je na drewnianych klamerkach, jednak wyszło jak wyszło, sytuacja ta sama, co z workiem, ale potrzeba matką wynalazków,  tym roku zostały zawieszone na sznurku jutowym) 

I krok po kroku z tworzenia :)....









Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz