Stare PRL-owe biurko i zapowiedzi kolejnych projektów :)

Ostatnio w moje ręce wpadło (oczywiście z OLX z kategorii "za darmo") piękne biurko rodem z PRL. Choć po przybyciu na miejsce odbioru osoba, która chciała się go pozbyć lekko mnie przestraszyła mówiąc, że to biurko jest przeznaczone dla dziecka. Bałam się, że będzie zbyt niskie, by mogło być przeznaczone do codziennego użytku. Na szczęście tak się nie stało :) gdy zobaczyłam to biurko w szkolnym podziemnym korytarzu od razu się w nim zakochałam.. trochę je odświeżyłam, nadając mu nowe życie. Na pewno posłuży jeszcze dobrych kilka lat :)

Biurko przed odświeżeniem



Biurko po odświeżeniu


Teraz czas na:
- samodzielnie zrobiony drewniany obraz ( uwaga, uwaga! od razu informuję, że podobrazia i artykuły plastyczne są teraz w promocji w sklepie JYSK. Ja swoje podobrazie nabyłam w przecenie 50%, co mnie bardzo ucieszyło, gdyż aktualnie bardzo go potrzebuje :) ) Planuję jego wykonanie w styczniu :)
- lampion drewniany ( natchnęło mnie na jego stworzenie przy okazji odwiedzenia pewnego sklepu budowlanego. Stwierdziłam, że spróbuję identyczny jak ten oferowany w sklepie za 240 zł wykonać za max. 80 zł.. czasami lubię robić sobie takie wyzwania). Planuję się za niego zabrać na przełomie stycznia/ lutego.
- Zagłówek do łózka (ciągle myślę, czy wolę go zrobić z drewna, czy z materiału, a może w ogóle z czegoś innego :) )




Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz